Naprawa filtrów DPF

Długotrwała eksploatacja pojazdów z silnikiem wysokoprężnym prowadzi do zapychania się filtrów cząstek stałych, który jest odpowiedzialny za oczyszczanie spalin z toksycznych substancji, dlatego warto mieć na uwadze, że prędzej czy później będzie konieczna naprawa filtrów DPF. Naprawa DPF/FAP to proces, który ma na celu przywrócenie sprawności i funkcjonalności tego ważnego elementu układu wydechowego w pojeździe. W tym celu zachęcamy do umówienia się na diagnostykę podzespołu do Bosch Service Pawlik w Stalowej Woli, ponieważ dysponuje on odpowiednim sprzętem, narzędziami, a także pracownikami z wieloletnim doświadczeniem. Przez naprawę filtra cząstek stałych rozumie się przeprowadzenie regeneracji oraz wymianę zużytych części (np. wkładu podzespołu). Jest to oczywiście znacznie tańsze niż zakup nowego DPF, montaż oraz adaptacja. Jeśli więc zauważasz, że w ostatnim czasie Twoje auto straciło wydajność i odczuwasz znaczny spadek komfortu jazdy, dymi z układu wydechowego, samochód zużywa większą ilość paliwa, to czas najwyższy udać się do serwisu. BS Pawlik w Stalowej Woli działa również wysyłkowo, zatem jeśli nie jesteś stąd, to bez problemu wyślesz do firmy niesprawny podzespół. Na życzenie Klienta serwis zamówi dla Ciebie kuriera. Pamiętaj, że zanim filtr cząstek stałych zostanie oczyszczony, to musi zostać dokładnie sprawdzony kamerką endoskopową, dzięki której specjalista oceni jego stan faktyczny. Jeżeli filtr cząstek stałych nie będzie trwale uszkodzony, to jak najbardziej zostanie podjęta regeneracja. Głównie czyści się ten podzespół metodą hydrodynamiczną, ponieważ należy do skutecznych i bezpiecznych. Strumień wody pod ciśnieniem sprawia, że z wnętrza filtra cząstek stałych wypłukiwane są resztki nagaru, sadza, popiół, a także inne zanieczyszczenia. Zachęcamy do szybkiej reakcji, jeśli chodzi o regenerację filtra cząstek stałych, ponieważ unikniesz dzięki temu wielu problemów oraz sporych kosztów. Bez żadnego problemu serwis wyczyści ten podzespół w samochodach popularnych marek: Alfa Romeo, Dacia czy BMW.

Naprawa filtrów DPF