Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Lublin

W internecie znajdziemy mnóstwo różnorodnych stron internetowych. Jeśli natomiast spojrzymy na tą kwestię z perspektywy firmy to również dostrzeżemy multum opcji. Niektóre z nich są prostymi witrynami, których niewątpliwą zaletą jest mały koszt, a jeszcze inne otwierają ogromne możliwości rozwoju firmy i sprzedaży przez internet. Podejmując właściwą decyzję należy wziąć pod uwagę nie tylko jej koszt, ale także możliwości dopasowane pod cele biznesowe firmy. Agencja marketingu internetowego potrafi doradzić w tego typu wyborze i wskazać optymalne rozwiązanie dla Twojej firmy. Jakie rodzaje stron są często wybierane przez firmy? Dowiesz się tego z poniższego artykułu.

Prosta wizytówka

Zwykle jest to jednostronicowa witryna na której znajdują się tylko najpotrzebniejsze dane dotyczące przedsiębiorstwa. Strona www w takiej formie nie wymaga wiele pracy i zwykle nie potrzeba jej wcale aktualizować (oprócz ewentualnej edycji danych kontaktowych). Niezaprzeczalną zaletą tego rozwiązania jest jej cena i niewielkie wymagania dotyczące hostingu.

Typowa strona firmowa

Jest to jednocześnie wizytówka firmy, która zawiera bogate informacje o samej ofercie, historii firmy, jej działalności oraz zawiera najczęściej poszukiwane przez potencjalnych klientów informacje, dostępne na wyciągnięcie ręki. Mowa tutaj o danych kontaktowych, łącznie z wygodnym formularzem do wysyłania wiadomości bezpośrednio na skrzynkę odbiorczą firmy. Taka strona internetowa to idealny wybór na start dla firmy, która chce zaznaczyć swoją obecność w sieci i wiąże z tym swoje nadzieje na dalszy rozwój.

Rodzaje stron internetowych dla firmy – co wybrać?

Blog firmowy

Zwykle blog firmowy jest połączony z osobno funkcjonującą stroną firmową. Może występować również jako wizytówka firmowa i sprawdza się w tej roli znakomicie. Głównie ze względu na to, że jest to witryna zawierająca najbardziej aktualne informacje i jeśli łączy się to z częstymi aktualizacjami to będzie to ułatwiało skuteczniejszą promocję w internecie.

Sklep internetowy

Firmy, które mają w swojej ofercie tworzenie stron internetowych dla firm zwykle oferują tego typu funkcjonalność łatwo zintegrowaną z właściwą stroną firmową. Korzyści płynące z posiadania sklepu internetowego są niebagatelne. Pozwalają prowadzić sprzedaż 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Osoby zapracowane i narzekające na brak czasu wykorzystują internet, aby sprawnie i szybko dokonywać zakupów. Wyjście naprzeciw takim potrzebom pozwala przekształcić stronę internetową w doskonałe narzędzie pozwalające efektywnie zwiększyć zyski przedsiębiorstwa.