Starostwo Powiatowe w Lublinie przeprowadza badanie satysfakcji klientów do końca 2025 roku

Starostwo Powiatowe w Lublinie uruchamia ankietę dla mieszkańców i interesantów — badanie potrwa od 1 października do 31 grudnia 2025 r. Wyniki posłużą do usprawnienia obsługi w ramach Systemu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2015.
- Sprawdź jak pracuje Starostwo w Lublinie
- Dowiedz się jak oddać swoją opinię
- Co zyska mieszkaniec i dlaczego warto wypełnić ankietę
Sprawdź jak pracuje Starostwo w Lublinie
Starostwo informuje, że badanie satysfakcji i oczekiwań klientów odbywa się na podstawie zarządzeń: Nr 96/2019 Starosty Lubelskiego z 6 września 2019 r., zmienionego zarządzeniem Nr 103/2022 z 27 września 2022 r. oraz zarządzeniem Nr 113/2024 z 3 października 2024 r. Ankieta ma na celu zebranie opinii o jakości usług urzędu i wskazanie obszarów do poprawy w obsłudze interesantów.
Dowiedz się jak oddać swoją opinię
Formularze są dostępne w siedzibach Starostwa oraz w wersji elektronicznej na stronie powiatu. Wypełnione ankiety można wrzucać do oznaczonych skrzynek „ANKIETY” w budynkach Starostwa i filiach w Bełżycach, Bychawie, Dominowie, Garbowie, Niedrzwicy Dużej i Niemcach, przesyłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin albo przesłać e-mailem na [email protected]. Urząd prosi o udział i dziękuje za poświęcony czas.
Co zyska mieszkaniec i dlaczego warto wypełnić ankietę
Informacje zebrane w ankietach mają bezpośrednio wesprzeć działania poprawiające obsługę klienta w Starostwie. Badanie jest elementem wdrożonego w urzędzie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015 — to konkretna szansa, by wskazać procedury wymagające zmiany lub potwierdzić dobre praktyki.
na podstawie: Starostwo Powiatowe w Lublinie.
Autor: krystian