W tegorocznej edycji akcji Sezon Lublin udział wzięło niemal 19 tys. osób, z czego co 4. uczestnik ukończył grywalizację i odebrał nagrodę! Każdego dnia partnerzy wydawali ponad 100 naklejek!
Wraz z upływającym rokiem nadchodzi czas podsumowań. Jedną z akcji kierowanych do turystów i mieszkańców był Sezon Lublin. Już od dwóch edycji wydarzenie ma formę grywalizacji z nagrodami. Do akcji można dołączyć w każdej chwili, a zasady są proste: wystarczy skorzystać z oferty partnerów, odebrać naklejki w poszczególnych kategoriach, zebrać ich komplet w karnecie i zgłosić się po nagrody w Centrum Inspiracji Turystycznej przy ul. Jezuickiej 1-3. W tym roku uczestnicy walczyli o wysokiej jakości butelki termiczne (za 10 naklejek) i pojemny powerbank (za 20/25 naklejek).
Zabawa z nagrodami przyciągnęła zarówno turystów, jak i mieszkańców Lublina. Karnet pobrało niemal 2 tys. osób, a co czwarta z nich ukończyła grywalizacje z sukcesem. Łącznie odebrano 467 butelek termicznych i 59 powerbanków. Przez sześć miesięcy trwania akcji pobrano niemal 19 tys. naklejek - średnio 105 dziennie. Biorąc pod uwagę ustaloną wartość naklejki, turyści i mieszkańcy tylko w ramach Sezonu Lublin 2023 wydali u partnerów ok. 650 tys zł, co daje 3,6 tys zł dziennie!
Swoją ofertę w ramach akcji przedstawiło 80 partnerów z szeroko pojętej branży turystycznej - kulturalnej, gastronomicznej, rekreacyjnej czy hotelarskiej. Uczestnicy mogli skorzystać z jednej z 96 usług lub produktów w 8 kategoriach, z których najpopularniejszą był Kolekcjoner, a następnych pozycjach znaleźli się Spacerowicz i Smakosz.