Mieszkańcy Lublina ponownie mogą korzystać z Punktu informacyjno-podawczego działającego w Ratuszu. Miasto wznowiło obsługę klientów w tej lokalizacji.

W Punkcie można uzyskać informacje o strukturze Urzędu Miasta Lublin, lokalizacjach biur i wydziałów oraz rodzajach i trybach załatwianych spraw. W Ratuszu mieszkańcy mogą także złożyć pismo, skargę, wniosek czy petycję w sprawach należących do kompetencji Urzędu Miasta.

Obsługa mieszkańców w Punkcie informacyjno-podawczym w Ratuszu odbywa się

  • w poniedziałki od 7.45 do 16.45, 
  • w pozostałe dni robocze od 7.45 do 15.15.

Przypominamy, że do dyspozycji mieszkańców Lublina jest także pięć Biur Obsługi Mieszkańców przy ulicach: Wieniawskiej 14, Filaretów 44, Szaserów 13-15, Kleeberga 12a oraz Wolskiej 11.