Kobieta podpisująca dokument.

Szanowni Państwo, W związku z Zarządzeniem Nr 96/2019 Starosty Lubelskiego z dnia 6 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie zmienionym zarządzeniem Nr 103/2022 Starosty Lubelskiego z dnia 27 września 2022 r. informujemy, że w dniach od 02.10.2023 r. do 31.12.2023 r. zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie.

Celem badania ankietowego jest poznanie Państwa opinii na temat pracy Starostwa oraz jakości oferowanych przez nasz urząd usług. Informacje uzyskane z ankiet pozwolą na wprowadzenie rozwiązań usprawniających działanie Starostwa w zakresie obsługi klienta w związku z wdrożonym w Starostwie Powiatowym w Lublinie Systemem Zarządzania Jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2015.

Ankiety badania satysfakcji i oczekiwań klientów dostępne są w siedzibach Starostwa, a także w formie elektronicznej na stronie internetowej www.powiat.lublin.pl.

Ankiety po wypełnieniu można:

  • wrzucić do specjalnie oznaczonych skrzynek z napisemANKIETY”, znajdujących się w każdym z budynków Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w filiach: w Bełżycach, Bychawie, Dominowie, Garbowie, Niedrzwicy Dużej i Niemcach;
  • przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin;
  • przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dziękujemy za poświęcony czas i wypełnienie ankiety!