Informujemy o możliwości zgłaszania kandydatów na członka Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych przy Prezydencie Miasta Lublin na lata 2023 - 2027.
Organizacje pozarządowe działające na terenie Miasta Lublin mogą zgłosić po 1 (słownie: jednym) kandydacie na członka Rady.
W zgłoszeniu należy podać:
- nazwę oraz dane teleadresowe podmiotu zgłaszającego;
- imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz numer telefonu i adres e-mail kandydata;
- uzasadnienie kandydatury;
- pieczęcie i podpisy osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu zgłaszającego kandydata.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie i ewentualne powołanie w skład Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych; zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miasta Lublin.
Zgłoszenia należy składać w terminie do dnia 19 czerwca 2023 roku:
- w siedzibie Wydziału ds. Osób Niepełnosprawnych przy ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, pokój 012 – niski parter w godzinach pracy wydziału;
- za pośrednictwem poczty na adres: Wydział ds. Osób Niepełnosprawnych, Urząd Miasta Lublin, ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin z dopiskiem „Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych przy Prezydencie Miasta Lublin”; w przypadku zgłoszeń przesyłanych za pośrednictwem poczty liczy się data wpływu zgłoszenia do Urzędu Miasta Lublin.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego poz. 3656 dnia 29 maja 2023 roku. https://edziennik.lublin.uw.gov.pl/legalact/2023/3656/
Pliki do pobrania
- Załącznik numer 1 do Ogłoszenia KARTA ZGŁOSZENIA.pdf [ilość pobrań: 3] Załącznik numer 1 do Ogłoszenia KARTA ZGŁOSZENIA 99.48 KB
- Załącznik numer 2 do Ogłoszenia KLAUZULA.pdf [ilość pobrań: 3] Załącznik numer 2 do Ogłoszenia KLAUZULA 74.57 KB