Rada

w dniu 23 lutego 2023 r. (godz. 13:00)

 

  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  4. Sprawozdanie Starosty Lubelskiego z prac Zarządu Powiatu w Lublinie.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Lubelskiego Obszaru Metropolitalnego do roku 2030 (z perspektywą 2040).
  6. Podjęcie uchwały w sprawie wspólnej realizacji projektu „e-Geodezja II - uzupełnienie cyfrowego zasobu geodezyjnego województwa lubelskiego” w ramach Funduszy Europejskich dla Lubelskiego na lata 2021 — 2027 Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXVII/429/2021 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów o świadczenie usług
    w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej.
  9. Podjęcie uchwały w  sprawie przyjęcia od Wojewody Lubelskiego zadań publicznych
    z zakresu administracji rządowej.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania dorocznych nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania nagród za osiągnięte wyniki sportowe oraz nagród za wybitne osiągnięcia w działalności sportowej.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru przekształcenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bychawie poprzez zmianę siedziby.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Lubelskiego.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu powiatu na rok 2023.
  15. Interpelacje i zapytania radnych.
  16. Wnioski i oświadczenia radnych.
  17. Sprawy bieżące.
  18. Zamknięcie sesji.