Dlaczego Facebook w dalszym ciągu jest tak popularny?

Zastanawiasz się, co ma wpływ na tak ogromną popularność Facebooka pomimo upływu lat? Ciekawi Cię jaka grupa wiekowa korzysta z tego serwisu najczęściej? Koniecznie przeczytaj poniższy artykuł!

Co wpływa na popularność Facebooka? 

Facebook już od kilku lat plasuje się na pierwszym miejscu pod kątem najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Pomimo rosnącej popularności serwisów takich jak TikTok czy Instagram, na ten moment ciężko byłoby sobie wyobrazić innego lidera. Zastanawiasz się, co ma wpływ na tak ogromne zainteresowanie tym serwisem? Facebook oferuje swoim użytkownikom wiele możliwości, dzięki czemu każdy na tym serwisie może znaleźć coś dla siebie. Młodsi użytkownicy mają do dyspozycji gry, zarówno te komputerowe, jak i mobilne. Facebook umożliwia nam kontakt ze znajomymi czy z rodziną, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Jeszcze kilka lat temu była to prawdziwa rewolucja, o której nawet nie marzyliśmy wysyłając listy pocztowe. W dowolnej chwili możemy sprawdzić co dzieje się u danej osoby, nawet jeżeli mówimy o znajomościach ze szkolnych lat. Tym samym rozbieżność wiekowa osób, które korzystają z mediów społecznościowych, jest ogromna, a każdy może korzystać z serwisów takich jak Facebook na swój własny sposób, według swoich preferencji. Jaka grupa wiekowa korzysta z Facebooka najczęściej? Według wielu danych statycznych są to osoby w wieku od 25 do 34 lat, a przewagę notują kobiety. Co ciekawe, średnia wieku w serwisach takich jak Instagram czy TikTok jest znacznie niższa od tych wartości. 

Facebook to idealna platforma dla firm

Z biegiem czasu Facebook stał się nie tylko portalem, który umożliwia kontakt ze znajomymi i rodziną. Obecnie jest to również świetna platforma do rozwoju swojej marki w Internecie. Wiele osób szuka produktów na sprzedaż bądź firm usługowych właśnie poprzez wyszukiwarkę na Facebooku, tym samym na platformie każdego dnia rejestrują się setki nowych firm, które niezależnie od branży, jaką reprezentują - zyskują szansę na dotarcie do potencjalnych Klientów. Facebook oferuje dość rozbudowany system reklamowy, który umożliwia właścicielom firm oraz reklamodawcom dotarcie do bardzo sprecyzowanej grupy odbiorców, którzy potencjalnie mogą być zainteresowani danym produktem bądź usługą. Oczywiście nie każdy właściciel firmy w Polsce posiada czas na to, aby poprowadzić swoje media społecznościowe. Co więcej, pamiętajmy, że aby miało to sens, strategia marketingowa firmy powinna być przemyślana, a tworzony content w mediach społecznościowych powinien być ciekawy. Tym samym wiele firm decyduje się na współpracę z profesjonalnymi agencjami marketingowymi, którym mogą całkowicie oddelegować te kwestie. W celu zmaksymalizowania szansy na zwiększenie rozpoznawalności swojej firmy, warto postawić nie tylko na samego Facebooka, ale również na inne serwisy, takie jak Instagram, LinkedIn czy TikTok. Niezależnie od tego, w jakiej branży działa Twoja firma, jakie sprzedaje produkty bądź jakie oferuje usługi, możesz być pewny, że Twoja grupa potencjalnych Klientów korzysta z mediów społecznościowych.

Jak zmienić ustawienia swojego konta prywatnego na Facebooku? 

Facebook co jakiś czas decyduje się na zmianę wyglądu poszczególnych funkcji, przez co użytkownicy niejednokrotnie mają problemy z tym, aby odnaleźć to, na czym im zależy. Jeśli chciałbyś zmienić swoje dane kontaktowe bądź na przykład język serwisu, odnajdziesz te funkcje w ustawieniach konta prywatnego. Aby się do nich dostać należy wcisnąć ikonkę swojego zdjęcia profilowego w prawym górnym rogu Facebooka, a następnie przejść do sekcji ustawienia i prywatność. Po lewej stronie znajdziemy zarówno opcje, która pozwoli nam zaktualizować dane kontaktowe, jak i zmienić język swojego Facebooka na przykład na wersję angielską. Chcesz dowiedzieć się krok po kroku jak zmienić język Facebooka? Koniecznie sprawdź artykuł na stronie https://techpolska.pl/jak-zmienic-jezyk-na-fb/. Nie zwlekaj, zmiana języka na angielski pozwoli Ci nauczyć się języka znacznie szybciej!