Na podstawie uchwały Nr XXXII/327/2017 Rady Powiatu w Lublinie z dnia 30 marca 2017 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami, Zarząd Powiatu w Lublinie zaprasza organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.) działające na terenie powiatu lubelskiego do zgłaszania uwag, opinii i wniosków dotyczących projektu uchwały Rady Powiatu w Lublinie w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu.
Za przeprowadzenie konsultacji odpowiedzialny jest Wydział Komunikacji, Transportu i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Warunkiem udziału w konsultacjach jest podanie następujących informacji:
- nazwa i adres organizacji,
- dane rejestrowe,
- osoby uprawnione do reprezentowania organizacji,
- imię i nazwisko osoby zgłaszającej udział organizacji w konsultacjach.
Konsultacje będą przeprowadzone w formie:
1. zgłaszania uwag i opinii za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
2. zgłaszania uwag i opinii na piśmie, które mogą być składane osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub listownie na adres:
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin.
Uwagi i opinie można przesyłać w dniach 29 października - 12 listopada 2021 r.
Dokumenty do pobrania: