Strona www jest niezwykle ważnym elementem w nowoczesnym sposobie promocji firmy w internecie. We współczesnym ujęciu strona internetowa jest swoistą elektroniczną wizytówką firmy, więc przede wszystkim liczy się to, aby zadbać o jak najlepsze pierwsze wrażenie. To w jaki sposób firma zaprezentuje się ze swoją witryną w internecie będzie świadczyło o tym jakiej jakości produkty i usługi ma w swojej ofercie.
Szata graficzna
Takie elementy jak rodzaj czcionki, jej styl, zastosowana kolorystyka tekstu oraz innych elementów strony wpływają na to w jaki sposób internauta odbierze jakość portalu internetowego. Warto podkreślić, że nie ma uniwersalnej recepty na to jak powinna prezentować się strona internetowa firmy – wszystko zależy od wielu czynników, między innymi od branży firmy, konkurencji oraz tego do jakiego rodzaju klientów kierujemy przekaz reklamowy. Stworzeniem odpowiedniej szaty graficznej i pozostałych elementów zajmują się graficy i webmasterzy. Pod tym względem na uwagę zasługują usługi firmy 48 Media, której specjalizacją jest tworzenie stron www dla firm. Kompleksowe zaprojektowanie, stworzenie i opublikowanie strony internetowej wraz z opcją domeny i hostingu dostępne jest w ramach jednej usługi, co czyni ofertę niezwykle wygodną dla osób, które nie chcą tracić czasu na zajmowanie się każdym aspektem strony www.
Szczegółowe dane kontaktowe
To informacje jakich najczęściej poszukuje internauta. Chciałby poznać dane nie tylko o lokalizacji firmy, jej numerach kontaktowych, ale dowiedzieć się jaki ma numer KRS, NIP lub REGON. Tego typu dane świadczą o tym, że firma działa zgodnie z prawem i prezentuje otwarcie tego typu informacje. Jeśli firma działa stacjonarnie to warto ułatwić potencjalnym klientom dojazd zamieszczając oprócz samego adresu również małą mapę dojazdową z zaznaczonymi miejscami parkingowymi. Jest to również swoista zachęta do tego, aby osobiście odwiedzić taką lokalizację. Natomiast osoby preferujące kontakt przez internet powinny mieć możliwość skorzystania z elektronicznego formularza kontaktowego. Wypełniając pola formularza można błyskawicznie wysłać wiadomość e-mail na skrzynkę odbiorczą przedsiębiorstwa bez konieczności logowania się na swoje konto poczty elektronicznej. Strona internetowa w zaawansowanej formie może posiadać również czat na żywo z konsultantem – tego typu funkcja zastępuje w wielu przypadkach kontakt telefoniczny i pozwala zaoszczędzić sporo czasu.