wyższe na kierunku informatyka lub pokrewnym
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe na kierunku informatyka lub pokrewnym,
- co najmniej 3-letni staż pracy,
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych; ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej; rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie niezbędnych elementów struktury dokumentów elektronicznych; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o podpisie elektronicznym; rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informacji teleinformatycznych; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zakresu i warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych warunków organizacyjnych i technicznych, które powinien spełniać system teleinformatyczny służący do identyfikacji użytkowników; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi; rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wymagań technicznych formatów zapisu i informatycznych nośników danych, na których utrwalono materiały archiwalne przekazywane do archiwów państwowych;
- znajomość podstawowych programów komputerowych.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu,
- samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań,
- odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę,
- umiejętność pracy w zespole.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- wdrażanie oraz monitorowanie e-usług oraz komunikacji elektronicznej z innymi podmiotami,
- wspomaganie od strony technicznej użytkowników systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w zakresie wykorzystania systemu do komunikacji elektronicznej,
- wdrażanie, utrzymywanie oraz promowanie e-usług na portalu ePUAP,
- wspieranie użytkowników w posługiwaniu się kwalifikowanymi certyfikatami podpisu elektronicznego oraz profilami zaufanymi na portalu ePUAP,
- popularyzacja i promocja idei społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lubelskim, w szczególności korzystania przez obywateli z e-usług w komunikacji elektronicznej z urzędem,
- przygotowywanie i opracowywanie, w obszarze prac powierzonych na stanowisku pracy, specyfikacji technicznych na potrzeby zamówień publicznych realizowanych w Starostwie Powiatowym w Lublinie,
- administrowanie siecią komputerową oraz systemami teleinformatycznymi,
- administrowanie architekturą serwerową,
- administrowanie i konfigurowanie urządzeń sieciowych (switch, utm, router),
- wsparcie techniczne dla użytkowników systemów teleinformatycznych,
- bieżące śledzenie wiedzy w zakresie nowoczesnych rozwiązań informatycznych,
- przyjmowanie oraz obsługa zgłoszeń serwisowych przekazywanych przez użytkowników drogą telefoniczną oraz za pośrednictwem dedykowanego systemu HelpDesk,
- wdrażanie systemów teleinformatycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail;
- kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 209;
- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
- podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282, ze zm.)”.
Informacja o warunkach pracy:
- praca przy komputerze;
- praca w zespole;
- wymiar czasu pracy: 1 etat;
- miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9;
- warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania,
- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej pok. 115 lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. komunikacji elektronicznej i e-administracji - 1 etat Wk.2110.1.2022.MZ2” do dnia 15 lutego 2022 r. do godz. 15.00;
- Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
- Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
- Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
- Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
- W przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
- Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.